SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artman ma nowego dyrektora marketingu

Natalia Głowacka została nową dyrektor marketingu marki House należącej do giełdowej spółki Artman SA.

Głowacka, która była szefem marketingu Ectaco i Daru Natury, zmieniła na stanowisku szefa marketingu House Bogdana Maksymca, który kierował tym działem przez ostatnie dwa lata.

Głowacka jest założycielką inicjatywy Bilion Euro Bab dotyczącej wyprzedaży markowej odzieży. Jednocześnie Marcin Gieracz, dotychczasowy kierownik ds. projektów marketingowych, został product managerem marki House i będzie odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych House w krakowskiej centrali marki. Do firmy dołączył także Rafał Sajewicz, który objął stanowisko PR managera marki House, przechodząc do Artmana z agencji Schulz, gdzie do kwietnia był senior copywriterem. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Artman ma nowego dyrektora marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl