SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Partyka i Magdalena Kumorek promują żywność ekologiczną (wideo)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi rozpoczyna kampanię społeczną „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku”. Twarzami akcji - przygotowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej - są Artur Partyka i Magdalena Kumorek.

Kampania „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku” zachęca odbiorców do wybierania certyfikowanej żywności ekologicznej, oznaczonej zielonym znaczkiem „Euro-liścia”. To logo umieszczone na opakowaniu gwarantuje, że produkt jest najwyższej jakości i został wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami rolnictwa ekologicznego. Kampania podkreśla walory smakowe i zdrowotne takich produktów, promując też większą dbałość o zdrową dietę.

Ambasadorzy akcji, aktorka Magdalena Kumorek i lekkoatleta Artur Partyka, występują w dwóch 15-sekundowych spotach. Na potrzeby ich nagrania nieopodal konstancińskich tężni stworzono mini „eko-bazarek”, na którym swoje produkty sprzedawali producenci zdrowej żywności. Za scenariusz spotów odpowiadał Arkadiusz Majewski, zaś reżyserią i realizacją zdjęć zajął się Bartek Cierlica. Ponadto przygotowano kilkanaście krótkich filmów, nagrywanych w ekologicznych gospodarstwach, gdzie kucharz Grzegorz Łapanowski poznaje tajniki produkcji produktów naturalnych i przyrządza z nich oryginalne i pożywne potrawy i przetwory.

Kampania - zaplanowana do połowy grudnia - oprócz telewizji obejmuje prasę (publikacje  w takich tytułach jak „Newsweek”, „Gala”, „Rzeczpospolita” czy „Gotuj krok po kroku”) oraz internet (m.in. działania na YouTubie i Facebooku, blog gwarancja-dobrego-smaku.blogspot.com prowadzony przez Rafała Hornbergera, dietetyka i eksperta ds. żywienia). Organizatorem akcji jest Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, natomiast jej strategię i kreację przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

Dołącz do dyskusji: Artur Partyka i Magdalena Kumorek promują żywność ekologiczną (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lovelas
dobra kampania, jeśli twarde statystyki i medycyna zdrowia nie przekonają Polaczkuf do wartości żywności ekologicznej, to może chociaż zrobią to umiłowani przez nas celebryci. Przeciętny konsument w ciągu roku spożywa 20 kg konserwantów i ulepszaczy żywności. Jak dla mnie mały Sajgon.
odpowiedź
User
AntekMantek
@Lovelas, wiesz, jak jest, zawsze znajdzie się grono ludzi, którzy będą degradować żywność ekologiczną i krzyczeć, że to ściema, że w ekosklepach mogą kupować normalną żywność... a sami sobie są winni, bo nie czytają etykiet, nie sprawdzają certyfikatów... zdecydowanie potrzebna jest taka kampania!
odpowiedź
User
Becia_M
W delikatesach Organic Farma Zdrowia jest fajne rozwiązanie: produkty certyfikowane oznaczone są specjalnymi etykietkami, bodaj zielonymi - jak zielony liść :-)
odpowiedź