SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artur Pluta: z Ogilvy Interactive do Leo Burnett

Artur Pluta objął stanowisko digital creative group head w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa. Poprzednio był dyrektorem kreatywnym w Ogilvy Interactive.

Artur Pluta

Artur Pluta

W Ogilvy Interactive jako dyrektor kreatywny Artur Pluta pracował przez ponad 2,5 roku. Wcześniej był związany z agencjami OtherSource, Lowe GGK i Argonauts/ Grey Group.

W swojej karierze Pluta przygotowywał projekty dla takich klientów jak m.in. Accenture, Puma, Adidas, Comcast, Mazda, Kampania Piwowarska, Onet oraz ITI.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Artur Pluta: z Ogilvy Interactive do Leo Burnett

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
teka
wyjątkowo antypatyczny typ
16 8
odpowiedź
User
Serafin
@teka: to prawda, nie warto z nim nawet rozmawiać; padalec
14 9
odpowiedź