ROZWIŃ

Artur Wójcik: z OMD do ClickAd Interactive

Artur Wójcik po ponad dwóch latach pracy w domu mediowym OMD Poland odszedł z agencji, aby rozpocząć pracę w ClickAd Interactive – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Artur Wójcik: z OMD do ClickAd Interactive

Artur Wójcik w ClickAd Interactive objął stanowisko new business&strategy directora. Poprzednio, przez ponad 2 lata pracował w OMD Poland. Najpierw jako business strategy manager, a ostatnio na stanowisku business strategy directora.

Wcześniej, przez niespełna rok był senior account managerem w domu mediowym PHD.W latach 2011-2016 była media managerem w Santander Bank Polska. Pracował też jako strategic planning director w MullenLowe MediaHub, P&G group account manager w MediaCom Warszawa i media manager w MediaVest. 

Komentarze (1)
mike
3 lata temu

@Iryk - „610 osób jest muszce zapłacić abonament...listonosz upomni precz TVP” Niekoniecznie. Ja np. na matkę emerytkę wziąłem dekoder bo ona ma nowy TV i nie potrzebowała.

a kto to jest ta przebrzmiala lala agory obok
3 lata temu

jolsky jolsky z ktorych jolskych

kambalarz
3 lata temu

Złożenie wniosku na poczcie, która zajmuje się pobieraniem abonamentu, to podwójna naiwność

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów