SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ASA promuje nowy preparat dla kobiet

Produkująca kosmetyki firma ASA rozpoczęła kampanię reklamowąswojego nowego preparatu Climagyn. Promocja obejmuje prasę idodawanie do produktu innego kosmetyku.

Celem akcji promocyjnej jest podkreślenie dwufazowości działaniapreparatu Climagyn jako cechy wyróżniającej go wśród innychdostępnych na polskim rynku farmaceutycznym produktówprzeznaczonych dla kobiet w okresie menopauzy. Dlatego do kosmetykuoprócz typowego gadżetu - kalendarzyka 3D - dołączany jest preparaturodowy Satinea.

Natomiast kampania reklamowa prowadzona w prasie obejmuje m.in.:"Politykę", "Galę", "Vivę", "Party", "Urodę", "Zwierciadło","Wysokie Obcasy", "Rzeczpospolitę - 5 Aleję" i "Dziennik". Ponadtoakcję wspiera promocja produktu wśród farmaceutów oraz długofalowedziałania public relations. - W naszej najnowszej kampaniipodkreślamy to, co stanowi esencję zdrowia i urody kobiet -powiedziała Joanna Regucka, dyrektor marketingu firmy. - MarkęClimagyn szczególnie cenią sobie panie, dla których wysoka jakość,unikalność i skuteczność produktów są ich ważnym i nieodłącznymielementami ASA - dodała.

Kampania promocyjna Climagyn potrwa do czerwca.Media zaplanowałi kupił Equinox Polska, natomiast za działania public relationsodpowiada agencja Kostrzewa PR.

  • Więcej informacji:
  • ASA

Dołącz do dyskusji: ASA promuje nowy preparat dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl