SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ASAP&ASAP z budżetem social mediowym Iwostinu

Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na obsługę marki Iwostin (Perrigo Poland) w social mediach.

Agencja ASAP&ASAP przygotowała wielokanałową strategię wsparcia marki Iwostin z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację, produkcję materiałów do kampanii produktowych, moderację oraz wsparcie strategiczne, w tym wsparcie ecommerce. Planowane działania obejmować będą m.in. platformy Facebook, Instagram, TikTok czy kampanie display.

Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się w styczniu i potrwa co najmniej do końca roku. 

ASAP&ASAP współpracuje z właścicielem Iwostinu - Perrigo od wielu lat, prowadząc projekty digital dla różnych marek z portfolio producenta. Zakupem mediów dla marek należących do Perrigo zajmuje się dom mediowy Mets (GroupM/WPP).

 

Dołącz do dyskusji: ASAP&ASAP z budżetem social mediowym Iwostinu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl