SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ASM Group ujednolica działania reklamowe w Tesco

ASM Group rozpoczyna obsługę na wyłączność aktywności promocyjnych realizowanych w sklepach Tesco Polska. Agencja wprowadza w nich centralny system planowania i prowadzenia takich działań.

ASM Group ujednolica działania reklamowe w Tesco

ASM Group odpowiada za współpracę z firmami, które chcą realizować w hipermarketach Tesco animacje, degustacje czy samplingi z udziałem promotorów oraz hostess. Z początkiem marca ujednolicone zostaną wszystkie warunki prowadzenia takich działań i system rozliczeń za nie, wprowadzona też zostanie usługa Aktywny Sprzedawca.

- Mamy nadzieję, iż schemat działań, jaki zaproponowaliśmy sieci Tesco, zapewni jej dostawcom optymalizację kosztów poniesionych na akcje sprzedażowe. Tak skonstruowaliśmy mechanizm, by pozwolił on w nowoczesny sposób planować i rozliczać takie aktywności - przekonuje Patryk Górczyński, dyrektor operacyjny ASM Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ASM Group ujednolica działania reklamowe w Tesco

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to jest monopol
Czy ta sprawą nie powinien zająć się UOKIK???
Tesco to chyba największa sieć hipermarketów w Polsce, więc co mają zrobić te wszystkie mniejsze i większe agencje promocyjne, którym własnie zamknięto wstęp do Tesco????!!!

Wszyscy dostawcy Tesco dostali pisma informujące, że o teraz jeśli promocja w Tesco to tylko z ASM. Już zmniejszyła się ilość zapytań w innych agencjach, bo Klienci nie chcą dzielic akcji pomiędzy dwie agencja (dotychczasową i ASM).
Jak ktoś chce robić akcję w 70 Tesco, 30 Realach i 20 Auchan to oczywiście zleci wszystko ASM. To jest zakazany monopol, bo Tesco ma bardzo duży udział w rynku!!!
Poza tym teraz współpraca z dwoma agencjami to więcej zamieszania, wieksze koszty (2 szkolenia, przesyłki sprzętu między agencjami, itp.). A co z projektami stałymi, tj. np konsultantkami zatrudnionymi na umowę o pracę, szkolonymi latami, ... i teraz oni też nie mają wstępu do Tesco.
Coś tu smierdzi i chyba ktoś tego nie przemyślał.
Apeluje do UOKIK i innych aby ktoś się temu przyjżał i to zablokował, bo skończy się to bankructwem wielu podmiotów.
11 10
odpowiedź
User
z agencji
Nam (agencji) ASM odpowiedziało, że nie współpracują z agencjami, tylko bezpośrednio z Klientem, czyli możemy sobie robić mniejsze sieci, ale do Tesco nas nie wpuszczą.

Mamy stały projekt z kosmetyczkami, które zatrudniamy od kilku lat i w tesco często one pracują i teraz co to oznacza? Zwolnienia
To powinno być zabronione
10 9
odpowiedź