ASP Media Solutions już 41 agencją w SAPR

Stowarzyszenie Agencji Public Relations powiększyło się o nową agencję członkowską, ASP Media Solutions, specjalizującą się w doradztwie z zakresu public relations i public affairs.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
ASP Media Solutions już 41 agencją w SAPR
Krzysztof Olszewski, założyciel i dyrektor zarządzający ASP Media Solutions

ASP Media Solutions to firma doradcza założona przez Krzysztofa Olszewskiego – byłego dziennikarza Rzeczpospolitej, The Wall Street Journal Polska oraz Dziennika Gazety Prawnej, a także menedżera z doświadczeniem kierowniczym i menedżerskim w czołowych agencjach PR i public affairs (SEC Polska PR, CEC Government Relations, 180° PR Leo Burnett). Ta butikowa firma działa głównie w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, doradztwa strategicznego, budowania relacji medialnych oraz współpracy z interesariuszami.

Nowa agencja w SAPR

Firma może pochwalić się współpracą z takimi markami jak m.in. KGHM, BAT, PMI, MCI Capital, Medicover, Novo Nordisk, Gaspol, CRIDO, PPL, Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin, a także wsparciem dla międzynarodowych kancelarii prawnych (Dentons, Baker McKenzie).

– Dołączenie do SAPR to dla nas na pewno okazja do dalszego rozwoju, a także wymiany opinii wśród najbardziej wpływowych liderów branży public relations i public affairs – podkreśla Krzysztof Olszewski, założyciel i dyrektor zarządzający ASP Media Solutions.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały