SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ASZdziennik wkręcił TVP Info fałszywym mailem o zakłóceniach na MUX-3 w czasie wystąpień polityków rządu

W poniedziałek TVP Info pokazała widzom list od widza, który skarży się na zakłócenia w odbiorze sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. Dziś do żaru przyznał się Rafał Madajczak, redaktor naczelny ASZdziennik.pl. - Postanowiłem do „listów od Suwerena” dołączyć testując, jakie głupstwo telewizja Samuela Pereiry przyjmie, byle tylko wesprzeć wizję świata prezesa - napisał Madajczak.

Article

Telewizja Polska od soboty informuje w serwisach informacyjnych o zakłóceniach sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawca powołuje się przy tym na informacje od widzów, którzy zgłaszają problemy z dostępem do kanałów TVP. Prezes Jacek Kurski poinformował o sprawie Rządowe Centrum Bezpieczeństwa oraz Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

- W związku z tym postanowiłem do "listów od Suwerena" dołączyć testując, jakie głupstwo telewizja Samuela Pereiry przyjmie, byle tylko wesprzeć wizję świata prezesa. I napisałem fikcyjnego mejla z jednorazowego konta, które zniknęło po wysłaniu wiadomości zanim zrobiłem screena. Na szczęście ogłosiłem to publicznie w TOK FM :) - napisał Rafał Madajczak, redaktor naczelny ASZdziennik.pl.

Dziennikarz wysłał do Telewizji Polskiej e-maila z nieprawdziwą wiadomością o zaobserwowanych zakłóceniach. - Sygnał zanika zawsze, gdy przy końcu wypowiedzi przedstawiciela rządu lub większości rządowej - napisano w mailu. List, podpisany jako „Tomasz z Podkarpacia”, został zaprezentowany w poniedziałek na antenie TVP Info.

Madajczak w poniedziałek po południu pochwalił się tym w audycji Piotra Najsztuba „Prawda nas zaboli” w Radiu TOK FM. - Napisałem dzisiaj świadectwo, że mi sygnał zanikł. Użyłem fejkowego konta i wysłałem do TVP. Napisałem, że u nas na południu zawsze wyłączają sygnał na puentach polityków rządowych, kiedy już całkowicie mieli obnażyć opozycję. Liczę, że to zostanie opublikowane, bo ciągle są publikowane świadectwa męczeństwa TVP - powiedział na antenie TOK FM.

O liście „Tomasza z Podkarpacia” poinformował na Twitterze Przemysław Szubartowicz, redaktor naczelny portalu Wiadomo.co.

Spółka Emitel, będąca operatorem MUX-3, współpracuje z Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Urzędem Komunikacji Elektronicznej przy ustalaniu przyczyn zakłóceń w emisji sygnału TVP na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

Przypomnijmy, że cztery lata temu student z Warszawy wypowiadał się poprzez Skype w programie TVN24, udając Polaka mieszkającego w USA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ASZdziennik wkręcił TVP Info fałszywym mailem o zakłóceniach na MUX-3 w czasie wystąpień polityków rządu

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hahahha
Naprawde śmieszne , aż leże ze śmiechu .Sensacja rewelacja
54 27
odpowiedź
User
Gie
Tylko czekać jak złożą zawiadomienie do Prokuratury że ich oszukano :D
79 21
odpowiedź
User
zdzih
Pokazywali w TVP screeny z tym zanikającym sygnałem. To po prostu wygląda tak jakby ludzie mieli zakłócenia przez pogodę lub problemy z anteną. Też miałem źle zarobioną antenę i mi na tym MUXie obraz zanikał, po poprawieniu anteny obraz powracał.
45 23
odpowiedź
User
pierwszy raz zobaczyłem lewacki dowcip
To jest poziom humoru lewaków ? :D
To już w śmiechu warte Drozdy były lepsze kawały. :D
36 93
odpowiedź
User
lika
Ktoś próbuje zbagatelizować sprawę zanikania sygnału tvp w sobotę i niesłusznie.Mieszkam w zachodniej części województwa pomorskiego i informuję,że tego dnia/czyli sobota / nie dało się ogladać tvp,występowały zakłócenia obrazu i zanikał głos,a chwilami ekran był czarny i wcale mi do śmiechu nie było.Powiadomień o tym fakcie było wiele więcej niż jeden jak to wynika z waszych drwin.
35 61
odpowiedź