SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

At Media wchodzi na kolejne rynki europejskie

W ramach domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media powstała struktura At Media Group, która ma odpowiadać za rozwój spółki na rynkach europejskich. Jej prezesem został Marcin Boroszko, dotychczas prezes i dyrektor zarządzający polskiego oddziału At Media.

At Media wchodzi na kolejne rynki europejskie

Struktura At Media Group powstała celu koordynacji działań oddziałów lokalnych. Obszarem jej działań będzie budowa i rozwój biur sprzedaży At Media na rynkach europejskich. Obecnie poza Polską At Media posiada również oddział w Czechach, który działa od końca 2007 roku i obsługuje w tej chwili 16 kanałów tematycznych.

Jak informuje nas Aleksandra Kossowska, head of communication w At Media, kolejne europejskie oddziały firmy mają zostać otwarte jeszcze w tym roku. Na początek spółka ma rozpocząć działalność na Węgrzech i w Rumunii.

Marcin Boroszko z At Media związany jest od 1999 roku, czyli od początku istnienia firmy. Jednocześnie prezesem i dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału spółki był od 2007 roku, a wcześniej piastował to drugie stanowisko.

Nowym dyrektorem zarządzającym At Media Polska została Maria Wajda, od 2007 roku dyrektor operacyjna w firmie, a wcześniej dyrektor sprzedaży.

Na razie nie wiadomo, czy stanowisko dyrektora operacyjnego pozostanie w strukturze At Media Polska.

At Media w Polsce zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego dla 46 kanałów tematycznych oraz kilku stron internetowych. Spółka należy do koncernu Liberty Global, właściciela także m.in. sieci kablowej UPC Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: At Media wchodzi na kolejne rynki europejskie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
żenada
odpowiedź