SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Atom wakacje z Knorr Nudle

Namiotobranie 2007, tegoroczna edycja letnich działań promocyjnych marki Knorr Nudle, wystartowała 7 maja.

Akcję, na zlecenie Unilever Polska, realizują agencje: Hint Intermedia, JWT, PHD, Heureka, MobiJoy!, CAM Media i Akademia Przygody.

„Namiotobranie jest naszą największą akcją promocyjną. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki Knorr Nudle wśród osób w wieku 16-29 lat, mieszkających w dużych miastach. Od początku 2006 roku konsekwentnie wykorzystujemy strategię komunikacji, której osią są działania w sieci oraz charakterystyczne formy graficzne (ikony) i dźwiękowe (beatbox) - mówi Karol Piekutowski z Unilever Polska, odpowiedzialny za markę Knorr Nudle - „Kładziemy nacisk na maksymalnie spójny przekaz reklamowy.”

Namiotobranie to gra online, gdzie użytkownicy mogą walczyć o namiot firmy Campus oraz tygodniowy pobyt na polu namiotowym w atrakcyjnych miejscowościach: na Helu, w Rucianym-Nidzie, Karpaczu i czeskich Teplicach. Namiot wygrywa osoba, która spędziła w nim najwięcej czasu w okresie trwania konkursu.

W tym roku, dzięki współpracy z MobiJoy!, o namiot można grać również za pomocą SMSów. O przygotowanie pól namiotowych oraz atrakcje związane z pobytem troszczy się Akademia Przygody. Specjalnym wydarzeniem na każdym z turnusów będzie koncert zespolu Jarecki, ktory, przy koordynacji zespołu JWT, stoi za całą oprawą dźwiękowo-muzyczną wszystkich komunikatów reklamowych marki Knorr Nudle i serwisu internetowego oraz kontentu mobilnego.

W Internecie strona promowana jest za pomocą szerokozasięgowej kampanii odsłonowej, prowadzonej na serwisach młodzieżowych, najpopularniejszych polskich komunikatorach oraz w google. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki oraz przyciągnięcie jak największej liczby internautów zainteresowanych wzięciem udziału w konkursie. Media plan i jego wdrożenie to zakres obowiązków PHD. Poza klasycznymi formami internetowej reklamy, do promocji strony i konkursu agencja Heureka szeroko wykorzystuje netPR.

Poza Internetem Namiotobranie będzie widoczne w postaci spotu telewizyjnego, zaprojektowanego i wykonanego przez Hint Intermedia. Spot będzie emitowany na kanałach młodzieżowych: 4funTV, Cartoon Network, MTV Polska, VIVA, VH1 i AXN.

Do zaprezentowania idei Namiotobrania 2007 szerokiej publiczności wykorzystano ruchliwe przejścia podziemne czterech dużych miast Polski: Warszawy, Wrocławia, Krakowa oraz Gdańska. Tunele zostały wyklejone od podłogi po sufit nudlowymi ikonami oraz charakterystycznymi elementami brandingowymi akcji. W przejściach w Warszawie po raz pierwszy zostały zainstalowane 4 ekrany plazmowe, na których wyświetlana jest reklama Namiotobrania w formacie video. Obsługą tuneli zajmuje się CAM Media, projekty przygotował zespół Hint Intermedia.

Jako dodatkowe wsparcie wykorzystano niestandardowy nośnik, jakim są okładki biletów kolejowych. Okładki te rozdawane są w kasach kolejowych dużych miast osobom zakupującym bilet ze zniżką uczniowską lub studencką.

Za komunikację wizualną i językową odpowiedzialna jest agencja Hint Intermedia. Jej zespół jest autorem koncepcji i projektów internetowych form reklamowych, tuneli, spotu telewizyjnego, okładek na bilety i pozostałych elementów akcji. Hint także zaprojektował i przygotował stronę internetową knorrnudle.pl oraz koordynował przebieg całego projektu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Atom wakacje z Knorr Nudle

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl