Attica Jacques globalnym szefem marki w Under Amour

Attica Jacques została powołana na stanowisko globalnego szefa zarządzania marką w firmie Under Armour. Na stanowisku tym zastąpi Adrienne Lufton, która po 9 latach opuszcza firmę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Attica Jacques pracuje w Under Armour od dwóch lat. Dotychczas pełniła funkcję VP global brand marketing. Wcześniej, przez 16 lat pracowała w firmie odzieżowej GAP. Przez trzy ostatnie lata zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. globalnego marketingu.

Wcześniej pełniła funkcje: starszego dyrektora ds. marketingu, szefowej marketingu i PR odpowiedzialnej za 14 rynków, szefowej marketingu i PR w Japonii, dyrektora marketingu w japońskim oddziale firmy. W latach 1996-2000 była koordynatorem ds. reklamy w firmie Prada.

Adrienne Lufton, dotychczasowa szefowa globalnego zarządzania marką odchodzi z Under Armour po 9 latach pracy w strukturze tej firmy. Swoich dalszych planów zawodowych nie ujawnia.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"