SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Audiobooki od Storytel Polska reklamowane hasłem "Czytaj tak, jak chcesz"

Ruszyła kampania promująca serwis streamingujący audiobooki Storytel Polska. Działania pod hasłem "Czytaj tak, jak chcesz" przygotowała agencja międzynarodowa agencja B-Reel oraz Blue 449,  Media Republice i SalesTube.

Article

Głównym elementem nowej kampanii Storytel Polska jest 30-sekundowy spot, pokazujący dynamiczne ujęcia osób słuchających audiobooków w różnych sytuacjach życia codziennego. Wideo podkreśla, że promowane audiobooki są proste w użyciu, łatwo dostępne i wygodne.

- Nasza kampania natomiast otwiera intensywne półrocze dla Storytel Polska. Do końca 2018 roku planujemy jeszcze wydanie kilku nowych seriali do słuchania. Miedzy innymi z Borysem Szycem, Cezarym Pazurą czy Andrzejem Bargielem w rolach głównych. Będzie trochę zimy i historie prosto z Kalifornii, czyli każdy znajdzie coś dla siebie u nas w aplikacji. I dokładnie tak brzmi hasło w naszych spotach, czyli tysiące historii wartych słuchania, gdzie chcesz i kiedy chcesz! - mówi Jakub Barzak, marketing manager Storytel Polska.

>>> TYSIĄCE OGŁOSZEŃ O PRACĘ - PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

Spoty telewizyjne będą emitowane do końca roku w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat i TVP) oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowo, w ramach akcji, w Warszawie powstanie mural poświecony nowemu serialowi do słuchania z serii Storytel Original pt. „Nowe Życie” autorstwa Jakuba Małeckiego.

Działania prowadzone będą do końca rok i obejmą także outdoor, reklamę mobilną na autobusach miejskich oraz kampanię performance w internecie i social media.

Za przygotowanie murala odpowiada Good Looking Studio. Autorem kreacji jest Dark Crayon  a sesji foto Angelina Stasiak.

Koncepcję nowej kampanii Storytel i kreacje reklamowe przygotowała międzynarodowa agencja B-Reel. W planowanie działań i zakup mediów w Polsce zaangażowano agencje: Blue 449, Media Republice i SalesTube.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Audiobooki od Storytel Polska reklamowane hasłem "Czytaj tak, jak chcesz"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl