SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Autorka serwisu Pica Pica oskarża firmę jubilerską W.Kruk o plagiat. W. Kruk: nasza marka istnieje od dwóch lat

Agata Jankowiak, współautorka serwisu biżuteryjnego Pica Pica oskarża firmę jubilerską W.Kruk, że marką biżuterii Picky Pica kopiuje jej „sroczy koncept”. W.Kruk odpiera zarzuty tłumacząc, że marka nie jest nowa, a na rynku istnieje od 2 lat.

Agata Jankowiak jest współautorką serwisu Pica Pica (prowadzi go z siostrą) o rynku jubilerskim. W czwartek zamieściła na nim informację o tym, że W. Kruk poprzez markę biżuterii Picky Pica skopiował jej pomysł – tzw. „sroczy koncept”.

Opisuje, że na lotnisku w Pekinie zaczęła odbierać telefoniczne i internetowe gratulacje związane z rzekomym stworzeniem „własnej marki biżuterii” pod nazwą Picky Pica, z którą nie ma nic wspólnego.

„Okazuje się, że to nowy brand jednej z największych marek biżuterii czyli… W.KRUK, która kopiuje mój sroczy koncept, budowany od zera własnymi rękami – JEDEN DO JEDNEGO – poczynając od nazwy, przez estetykę strony, po nazywanie klientek Srokami. I po trzech latach istnienia Pica Pica w internecie i współpracy z nami świadomie tworzy sklep internetowy z biżuterią (imitujący Pica Pica) oparty na moim pomyśle.

Na wróbla! Nie dość, że to mało kreatywne, to jeszcze cholernie smutne, że tak duża firma zawłaszczyła sobie to, na co pracowałyśmy tyle czasu i w co włożyłyśmy tak dużo pracy Zresztą, ogromnej pracy na stworzenie unikatowego stylu, zdobycie wiernych czytelniczek, uznania w branży w Polsce i na świecie – własną pracą, umiejętnościami – bez takich nakładów finansowych, którymi dysponują duże firmy! Ale Wy to doskonale wiecie, prawda?" - napisała Jankowiak.

Poprosiła też internautki, by włączyły się w jej akcję apelując do nich słowami: „Nie pozwolimy się okradać!”. Zachęca je do udostępniania swojego wpisu i nagłaśniania całej sprawy w mediach społecznościowych.

Firma W. Kruk odniosła się do tych oskarżeń.

- Picky Pica jest marką biżuteryjną, a Pica Pica jest blogiem o rynku jubilerskim. Picky Pica istnieje od dwóch lat i oferuje modną biżuterię dla wybrednych kobiet, które kochają błyskotki. Od roku prowadzimy sklepy w galeriach handlowych, w tym roku ruszył sklep internetowy. Picky Pica zajmuje się wyłącznie sprzedażą biżuterii - czytamy w komunikacie.

W. Kruk zapewnia, że jest w kontakcie z autorką tego serwisu i zaproponowano jej spotkanie, by wyjaśnić wątpliwości związane z działaniami marki Picky Pica.

Dołącz do dyskusji: Autorka serwisu Pica Pica oskarża firmę jubilerską W.Kruk o plagiat. W. Kruk: nasza marka istnieje od dwóch lat

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słabe
nie pierwszy raz W.Kruk pokazuje, że nie kieruje się wartościami w biznesie. Z reszta nie oni jedni...
odpowiedź
User
NigdyNiePiszeKomentarzy
A ja mam wrazenie, ze to autorka bloga szuka atencji i probuje sie wylansowac na znanej marce. "Pica pica" to lacinska nazwa sroki, a sroki lubia blyskotki - skojarzenie jest natychmiastowe. Kruk zrobil z tego brand dodajac Picky - raz, ze slowo pasuje znaczeniowo (wybredna), a dwa - fonetycznie. Strona jest kompletnie inna wiec ten zarzut jest juz kompletnie absurdalny.
odpowiedź
User
def
Bardzo mi przykro z tego powodu. Właściwie to nie. Żartowałem.
odpowiedź