SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)

W komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej Aviva znów będzie występował animowany bohater Pan Pikuś. Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, która po wygranym przetargu przejęła obsługę ubezpieczyciela od VMLY&R Warsaw.

Pan Pikuś w reklamie Avivy Article

Pan Pikuś występował już w reklamach Avivy od 2009 do 2012 roku. Postać została wymyślona przez agencję PZL, która dla ubezpieczyciela pracowała do 2011 roku. Natomiast w lutym br. wygrała przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela, proponując ponownie koncepcje kreatywne z Panem Pikusiem.

- Mimo wielu lat nieobecności w komunikacji Pan Pikuś jest ważnym wyróżnikiem marki, dlatego zdecydowaliśmy się na jego powrót. Przez ten czas pracowaliśmy nad upraszczaniem produktów i procesów oraz tworzeniu intuicyjnych narzędzi cyfrowych. Wykorzystanie tej postaci jest więc teraz jeszcze bardziej uzasadnione - uzasadnia Iwona Czech, odpowiedzialna za komunikację marki w Avivie.

Firma zaznacza, że Pan Pikuś pomógł wzmocnić rozpoznawalność jej marki po rebrandingu, a także zaufanie i sympatię do niej. Symbolizuje brak formalności oraz opiekuńczość i pomocność wobec klientów,

 

W najbliższą sobotę ruszy kampania wizerunkowa dotycząca powrotu Pana Pikusia do reklam Avivy. Natomiast w maju rozpocznie się odsłona produktowa, przedstawiająca rozwiązanie cyfrowe dostępne nie tylko dla klientów tej firmy.

Działania będą realizowane w telewizji oraz internecie. PZL odpowiada za strategię i kreację, a dom mediowy Blue449 za planowanie i zakup mediów. Animację i model postaci Pana Pikusia przygotowało studio Televisor, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Poprzednio obsługą reklamową Avivy zajmowała się agencja VMLY&R Warsaw (wcześniej Y&R Warsaw). Jesienią ub.r. ubezpieczyciel pierwszy raz promował w telewizji ubezpieczenia mieszkania i domu, a wiosną ub.r. serwis dla inwestorów Aviva24.pl.

Natomiast w latach 2015-2017 w reklamach Avivy występowała aktorka Małgorzata Kożuchowska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
A Henio i Krysia to kiedyś wrócą do reklam Tesco? Oni też są z PZL i też byli tacy fajni.
11 0
odpowiedź
User
seba
A Henio i Krysia to kiedyś wrócą do reklam Tesco? Oni też są z PZL i też byli tacy fajni.


ale tesco fajne nie jest zresztą jak wszystkie hiperamkety

mając od X lat biedronkę i markpola i inne użytki nauczyłem się kupować w biedrze, moje posiłki może i nie są zby ta bardzo bogate ale więcej w domu mnie nie ma niż jestem
babcia nauczyła mnie szanowania żywności i wole zjeść kebaba niż kupić X produktów które wyrzucić musiał będee bo nie nadarze z konsunpcją
0 7
odpowiedź
User
Bawełniany jeans
Okropna była ta reklama z tym strasznym stworem. To nie była miła postać, a dziwaczne straszydło, przez to aviva mi się nie dobrze kojarzy. I do tego kojarzy mi się z kryzysem i bezrobociem z tamtych lat.
2 5
odpowiedź
User
Tymek
Okropna była ta reklama z tym strasznym stworem. To nie była miła postać, a dziwaczne straszydło, przez to aviva mi się nie dobrze kojarzy. I do tego kojarzy mi się z kryzysem i bezrobociem z tamtych lat.
Przecierz On Wygląda Słodko
6 2
odpowiedź
User
Tymek
Tak się nazywa dobry powrót
0 4
odpowiedź