Świąteczne całusy od Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana w świątecznej kampanii Avon

„Kisses for Christmas” to hasło najnowszej, świątecznej kampanii reklamowej Avonu. Twarzami akcji są Małgorzata Rozenek-Majdan i  jej mąż, Radosław Majdan. Spoty przygotował Marcin Tyszka, a głosu udzielił w nich Wiktor Zborowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świąteczne całusy od Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana w świątecznej kampanii Avon

Na kampanię "Kisses for Christmas" składać się będzie łącznie pięć spotów reklamowych. Pierwsze trafiły do emisji 5 listopada.

Reklamy utrzymano w świątecznej konwencji. Małgorzata Rozenek-Majdan i jej mąż, Radosław Majdan, w bajkowym otoczeniu przygotowują się do nadchodzących świąt. W tle słyszymy głos aktora Wiktora Zborowskiego.

Magia świąt - "Kisses for Christmas"

- W dzisiejszym, zapędzonym świecie często zapominamy o tym, co najważniejsze w świętach -  tej magii i prawdziwie rodzinnej atmosferze. Dlatego przenosimy się w świat bajek – magicznych, pełnych emocji. Nie wyobrażaliśmy sobie innych bohaterów tych spotów. Małgosia i Radek w tych filmach są dokładnie tacy jak na co dzień, tacy jakich ich kochamy: pełni miłości, rodzinni, -szczęśliwi. Całość doskonale uzupełnia rozpoznawalny, niesamowicie ciepły głos Wiktora Zborowskiego – znany wielu pokoleniom, między innymi z czytania najpiękniejszych baśni - mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji, członek zarządu Avon Cosmetics Polska.

Spoty emitowane są w telewizji (na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kobiecych kanałach tematycznych). Obok spotów przygotowano świąteczny katalog, w którym od 8 listopada zobaczmy ambasadorów kampanii na zdjęciach. Ich autorką jest Marlena Bielińska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/malgorzata-rozenek-majdan-reklama-perfum-avon-luminata,7171225452914305a ##

"Kisses for Christmas" obejmuje także PR i aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorzy marki będą doradzać, jakie prezenty świąteczne wybrać z oferty Avon. Za pomocą interaktywnego chatbota na Messengerze będzie można porozmawiać z ambasadorami oraz ich pieskami - Pannami Prosie. W zabawie będzie można wziąć udział od 12 listopada.

Kampanii telewizyjna została stworzona przez dział komunikacji Avon Cosmetics Polska we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez dział komunikacji Avon. Autorem telewizyjnych spotów jest Marcin Tyszka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana