Awanse w GonnaBe

Agencja Reklamowa GonnaBe zmienia strukturę organizacyjną wewnątrz firmy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W związku z rozszerzeniem działu obsługi klienta o kolejne osoby musieliśmy zmienić strukturę organizacyjną wewnątrz firmy. To naturalna kolej rzeczy – mówi Michał Korulczyk, Account Director agencji - Firma rozwija się w bardzo szybkim tempie. Przez ostatni rok niemal podwoiliśmy zatrudnienie i taka zmiana jest konieczna, by firma, przy obecnej ilości obsługiwanych budżetów, mogła dalej funkcjonować sprawnie.

Pierwszymi z zapowiadanych zmian są awanse dwóch najstarszych stażem pracowników GonnaBe. Dotychczasowa Senior Account Executive Agata Kaczor, awansowała na stanowisko Account Managera. W agencji zajmuje się obsługą kluczowych klientów, m.in. Gillette, Biedronki i Polpharmy. Część jej obowiązków przejmie Marek Widźgowski, który objął stanowisko Account Executive, a sama Agata będzie nadzorowała bezpośrednio pracę jednego z zespołów.

Stanowisko zwolnione przez Agatę Kaczor, objęła Urszula Pełka, dotychczas Account Executive. Zmiana stanowiska wiąże się z nowym zakresem obowiązków, jednak w rękach Uli pozostanie nadal obsługa takich marek jak Ziołopex, Ectaco i Tele2.

Nowy podział kompetencji poszczególnych pracowników ma za zadanie także zwiększyć ich motywację. - dodaje Korulczyk – Do końca wakacji powinniśmy przeprowadzić całą restrukturyzację firmy, tak by od września, nowa struktura organizacyjna zaczęła przynosić oczekiwane efekty.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?