Axa dzieli globalny budżet mediowy między WPP i Publicis

Firma ubezpieczeniowa Axa rozstrzygając przetarg na obsługę jej globalnego budżetu mediowego zdecydowała się na współpracę z holdingami WPP i Publicis. Z przetargu odpadły Omnicom, Dentsu i Havas. Ten ostatni bronił budżetu ubezpieczyciela.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Axa dzieli globalny budżet mediowy między WPP i Publicis

Axa podzieliła globalny budżet mediowy między WPP i Publicis. Dodatkowo agencje z tych holdingów zajmą się obsługą części biznesu kreatywnego ubezpieczyciela. Obie firmy przejmują obsługę mediową Axa od Havas Media Group.

Kontrakt WPP obejmuje blisko 30 rynków w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej, a jego wartość szacuje się na 161 mln dolarów. Na wszystkich rynkach poza Francją obsługą mediową Axa zajmie się Wavemaker. We Francji zajmować się tym będzie GroupM.

Publicis będzie z kolei odpowiadać za budżet mediowy ubezpieczyciela w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hongkongu.Dodatkowo Publicis będzie kontynuować trwające dekadę partnerstwo kreatywne z AXA, które obejmie również zintegrowane działania reklamowe na tych czterech rynkach.

W tym celu Publicis utworzy zintegrowane zespoły i będzie zarządzać tworzeniem, mediami i danymi dla Axa.

W Polsce media do kampanii Axa planowała i kupowała Arena Media, agencja należąca do Havas Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych