SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axel Springer nie kupi Polsatu

Niemiecki koncern mediowy Axel Springer nie zamierza kupić mniejszościowych udziałów w Telewizji Polsat.

Axel Springer nie kupi Polsatu

"Axel Springer AG nie będzie już starł się o zakup mniejszościowego pakietu w polskiej spółce telewizyjnej Telewizja Polsat. Decyzja ta została uzgodniona przez obie strony negocjacji" - podano w komunikacie.

Zgodnie z umową zawartą w grudniu 2006 roku, za 25,1% udziałów stacji należącej do Zygmunta Solorza-Żaka, niemiecki koncern miał zapłacić 250 mln euro.

W kwietniu tego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie wyraził zgody na przeprowadzenie tej transakcji z powodów formalnych. Potem rozmowy wznowiono, jednakże ostatecznie nie znaleziono "rozwiązania satysfakcjonującego obie strony", podała niemiecka firma.

Axel Springer jest wydawcą w Polsce m.in. gazety codziennej "Dziennik" i tabloidu "Fakt", a także tygodnika "Newsweek Polska" i miesięcznika "Forbes". Wydaje także pisma młodzieżowe, motoryzacyjne i komputerowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Axel Springer nie kupi Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl