Axel Springer Polska będzie sprzedawał książki

Axel Springer Polska wydaje kolekcję bestsellerów - "Literatura w spódnicy"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

8 października na rynku ukaże się "Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding, pierwsza książka z kolekcji bestsellerów literatury kobiecej. Wydawcą serii jest Axel Springer Polska.

"Literatura w spódnicy" to znakomite tytuły i najlepsi autorzy. W serii ukażą się m.in.: "Sex w wielkim mieście" Candace Bushnell, "Książka niby kucharska" Joanny Chmielewskiej, "Niania w Nowym Jorku" Nicoli Kraus, "Rosyjski kochanek" Marii Nurowskiej.

- Wspólnie z naszym partnerem, firmą BroadMind, zadbaliśmy o dobór najlepszych książek. Tytuły serii nie tylko bawią, ale też skłaniają do refleksji. Ich autorzy są znani i cenieni przez miliony czytelniczek, a ich powieści biją rekordy sprzedaży. Mamy nadzieję, że tak będzie również z naszą serią - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych ASP. Dla serii "Literatura w spódnicy" przewidziana jest kampania telewizyjna, radiowa i prasowa (głównie tytuły Axel Springer Polska: Newsweek, Olivia, Dziewczyna, Pani Domu, Na Żywo, Fakt) oraz niestandardowe działania promocyjne.

Co dwa tygodnie, w piątek, czytelniczki będą miały okazję uzupełnić swoje biblioteczki o znakomite pozycje. Książki będą wydawane na papierze wysokiej jakości w objętości 240-350 stron i formacie 130x198 mm w cenie 9,90 zł za egzemplarz. Okładki kolekcji są utrzymane w jednej spójnej konwencji i kobiecych, pastelowych kolorach.

Książki można nabyć na kilka sposobów:- w punktach, w których dostępny jest miesięcznik Olivia (salony Empik, Inmedio, Kolporter, Ruch oraz kioski), online wraz z miesięcznikiem Olivia, zamówić telefonicznie lub zamówić e-mailem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu