SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Axel Springer Polska będzie sprzedawał książki

Axel Springer Polska wydaje kolekcję bestsellerów - "Literatura w spódnicy"

8 października na rynku ukaże się "Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding, pierwsza książka z kolekcji bestsellerów literatury kobiecej. Wydawcą serii jest Axel Springer Polska.

"Literatura w spódnicy" to znakomite tytuły i najlepsi autorzy. W serii ukażą się m.in.: "Sex w wielkim mieście" Candace Bushnell, "Książka niby kucharska" Joanny Chmielewskiej, "Niania w Nowym Jorku" Nicoli Kraus, "Rosyjski kochanek" Marii Nurowskiej.

- Wspólnie z naszym partnerem, firmą BroadMind, zadbaliśmy o dobór najlepszych książek. Tytuły serii nie tylko bawią, ale też skłaniają do refleksji. Ich autorzy są znani i cenieni przez miliony czytelniczek, a ich powieści biją rekordy sprzedaży. Mamy nadzieję, że tak będzie również z naszą serią - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych ASP. Dla serii "Literatura w spódnicy" przewidziana jest kampania telewizyjna, radiowa i prasowa (głównie tytuły Axel Springer Polska: Newsweek, Olivia, Dziewczyna, Pani Domu, Na Żywo, Fakt) oraz niestandardowe działania promocyjne.

Co dwa tygodnie, w piątek, czytelniczki będą miały okazję uzupełnić swoje biblioteczki o znakomite pozycje. Książki będą wydawane na papierze wysokiej jakości w objętości 240-350 stron i formacie 130x198 mm w cenie 9,90 zł za egzemplarz. Okładki kolekcji są utrzymane w jednej spójnej konwencji i kobiecych, pastelowych kolorach.

Książki można nabyć na kilka sposobów:
- w punktach, w których dostępny jest miesięcznik Olivia (salony Empik, Inmedio, Kolporter, Ruch oraz kioski), online wraz z miesięcznikiem Olivia, zamówić telefonicznie lub zamówić e-mailem.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer Polska będzie sprzedawał książki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl