SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Axel Springer Polska zmienia cennik reklam w tytułach codziennych

Od poniedziałku 3 listopada wydawnictwo Axel Springer Polskazmienia cenniki reklamowe w swoich tytułach codziennych("Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy" i "Sport"). Ujednoliceniuulegają także siatki modułowe w dziennikach - będą one liczyć po 48modułów.

Dotychczas w "Dzienniku" i "Przeglądzie Sportowym" siatka miałajuż co prawda 48 modułów, ale już w "Fakcie" było to jużmaksymalnie 40 modułów. W nowych cennikach pojawią się nowe formatyreklamowe np. junior page na trzeciej stronie "Dziennika". Zwiększąsię też formaty reklam na pierwszej stronie wszystkich czterechgazet codziennych wydawanych Axel Springer Polska.

Anna Gancarz, PR manager w wydawnictwie, pytana o zmiany cenreklam w związku z wprowadzeniem nowych cenników, mówi: - Są tonowe propozycje reklamowe, dlatego trudno wskazać procentowy wzrostlub spadek ich ceny.

Ujednolicenie siatki modułowej tytułów codziennych i zmiany wich cennikach wynikają z wprowadzenia do oferty biura reklamywydawnictwa nowych produktów reklamowych - GRPower i PressPower.Gwarantują one emisję reklamy tego samego dnia, w tym samymformacie, w czterech dziennikach Axel Springer Polska.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer Polska zmienia cennik reklam w tytułach codziennych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl