SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Axel Springer sprzedaje swoje tytuły na plażach

Agencja JET rozpoczęła akcję wizerunkowo - sprzedażową na bałtyckich plażach dla wydawnictwa Axel Springer Polska.

Akcja swoim zasięgiem obejmuje nadmorskie miejscowości: Mielno, Dąbki, Darłówko, Jarosławiec, Ustkę, Rowy i Łebę i trwa od 3 lipca do 19 sierpnia 2006 roku.  W ramach prowadzonych działań hostessy prowadzą aktywną sprzedaż dzienników „Fakt Gazeta Codzienna”, „Dziennik Polska Europa Świat”, tygodników „Newsweek”, „Pani Domu” oraz miesięczników „Oliwia”, „Dziewczyna’ i „Popcorn” na plażach oraz najbardziej uczęszczanych przez turystów ciągach dla pieszych.

Agencja JET odpowiedzialna jest za przygotowanie mechaniki i logistyki akcji, oraz sprawne przeprowadzenie całości działań.

Sprzedaż gazet wydawanych przez Axel Springer jest kolejną akcją prowadzoną przez Agencję JET dla wydawnictwa. W trakcie kilkuletniej współpracy Agencja zajmowała się między dystrybucja uliczną dziennika „Fakt Gazeta Codzienna” jak również audytem punktów sprzedających periodyki wydawane przez Axel Springer.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer sprzedaje swoje tytuły na plażach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl