Udział liderującej w grupie widzów 4+ stacji AXN wyniósł w zeszłym miesiącu 0,7 proc. i był o 6,8 proc. wyższy niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji utrzymało się Kino Polska (0,46 proc., wzrost o 22,3 proc.), zaś na trzeciej – Comedy Central (0,45 proc., wzrost o 43,6 proc.).
Kanał 13th Street Universal, który we wrześniu br. zastąpił stację Hallmark, znalazł się na czwartym miejscu notując wzrost o 10,7 proc. do 0,36 proc. Rok temu Hallmark z niższym udziałem był jednak na pozycji trzeciej. Udział Polsatu Film, który wystartował w październiku 2009 roku, wzrósł o 16,5 proc. do 0,29 proc., co dało mu - tak jak przed rokiem - pozycję szóstą.
Największy wzrost w rankingu zanotował AXN Crime – jego udział wzrósł aż o 257,1 proc. do 0,13 proc. Dzięki temu awansował z miejsca 22. na 13. Na przeciwnym biegunie znalazł się siostrzany AXN Sci-Fi, który zanotował spadek o 54,2 proc. do 0,07 proc. Spadł przez to z pozycji 11. na 21.

Pierwsza trójka w grupie komercyjnej 16-49 zawiera te same stacje, ale ich kolejność jest inna. Liderem jest AXN z udziałem 1,04 proc. po wzroście o 5,7 proc., ale drugie miejsce zajmuje Comedy Central (0,76 proc. udziału, wzrost o 35,9 proc), a dopiero trzecie jest Kino Polska (0,59 proc. udziału, wzrost o 24,2 proc.).
Liderem zysku w tej grupie także okazał się kanał AXN Crime z imponującym wzrostem o 361,8 proc. do 0,16 proc. Największy spadek w październiku ub.r. zanotował również AXN Sci-Fi - o 59,4 proc.

Najpopularniejszym pozycjami w AXN w październiku br. były trzy seriale pod marką “CSI”. Największą oglądalność zanotował odcinek “Kryminalnych zagadek Miami”, których odcinek przyciągnął 325 tys. widzów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Fajna ramówka. jedna z fajniejszych od lat. Jestem fanem Turbo od dawna.
Kicha. Tvn turbo schodzi na psy.