AXN: ponad 100 tys. widzów finałowej serii “Lost”

Szósty i zarazem ostatni sezon amerykańskiego serialu “Lost: Zagubieni” śledziło na antenie kanału AXN  średnio 107 tys. widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejszy był ostatni, dwugodzinny odcinek serii, który w zeszłą niedzielę zgromadził przed ekranami 151 tys. osób. Udział w rynku całego sezonu, którą nadawano w niedziele o 22.00, wyniósł 0,91 proc. w grupie 4+ i 1,14 proc. w komercyjnej 16-49.

Szósta seria była dopiero czwartym najchętniej oglądanym sezonem “Losta” w AXN. Najwięcej widzów śledziło drugi sezon produkcji, wyemitowany w 2006 roku po popularyzacji serialu na antenie TVP 1 – w niedziele o 20.00 oglądało go średnio 160 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 1,02 proc. i 1,45 proc. Dla porównania, pierwsza edycja serialu, pokazana w AXN w 2005 roku, czyli przed premierą “Zagubionych” w Jedynce, miała zaledwie 27 tys. widzów i 0,18 proc. udziału (pokazywano ją w soboty o 20.20).

Wpływy z reklam wyemitowanych przy 18 odcinkach ostatniej serii “Lost” (łącznie z epizodami specjalnymi) wyniosły 1,9 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów). Dane telemetryczne pokazują, że serial oglądali najchętniej widzowie w wieku 16-19 lat, 35-44 lata oraz 55-59 lat, mieszkańcy średnich i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Widownia szóstej serii “Lost: Zagubieni”

Oglądalność kolejnych sezonów serialu 

 

Profil widza “Lost: Zagubionych”

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek