AXN promuje się hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego”

Pod hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego” wystartowała kampania wizerunkowa kanału AXN, promująca odświeżoną oprawę, nowe logo oraz wiosenną ramówkę stacji. Akcja jest organizowana w telewizji i internecie.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
AXN promuje się hasłem „Przeżyj coś naprawdę ekscytującego”

Kampania składa się z kontekstowej fazy teaserowej, która ma przede wszystkim wspierać rebranding należących do SPT Networks kanałów AXN - od 23 marca br. kanały AXN zyskają nowe logotypy i oprawy graficzne. Zmianie ulegnie również oprawa serwisu AXN NOW.

Promocja rebrandingu kanałów potrwa do połowy marca. W kampanii promowana będzie również wiosenna ramówka.

grafika

Akcja wizerunkowa skupia się na komunikacji w telewizji (kanały Polsatu i TVN) - 30-sekundowe spoty będą emitowane od drugiego tygodnia marca do połowy kwietnia - internet (Filmweb.pl, gazeta.pl, WP.pl, Telemagazyn.pl, YouTube, Facebook) oraz outdoor w Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Katowicach. Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2015 roku udział AXN w rynku telewizyjnym wyniósł 0,57 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami