SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Aż chce się zostać na zimę" - Bonarka reklamuje wyprzedaże

Na outdoorze rusza kampania reklamująca zimowe wyprzedaże w Bonarka City Center. Akcja przebiega pod hasłem "Aż chce się zostać na zimę".
 

W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej krakowskiej galerii handlowej Bonarka City Center wykorzystywany jest wizerunek charakterystycznego dla niej komina oraz bociana, który nie chce odlecieć do ciepłych krajów. Przekaz pod hasłem "Aż chce się zostać na zimę" żartobliwie promuje wyprzedaże trwające obecnie w tym centrum. W kampanii po raz pierwszy wykorzystywany jest claim "Bonarka otwarta na dobre", który jest w bieżącym roku przewodnim hasłem reklamowym tego centrum.

Akcja jest prowadzona w Krakowie, obejmując nośniki outdoorowe mobile backlight. Kreację kampanii - zaplanowanej na styczeń - przygotowała agencja Focus Media Group, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Bonarka City Center.

Dołącz do dyskusji: "Aż chce się zostać na zimę" - Bonarka reklamuje wyprzedaże

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl