SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Azjatycka promocja w Lufthansie

Niemieckie linie lotnicze Lufthansa uruchomiły promocję, w ramach której można kupić bilety do Azji w obniżonych cenach. Wspiera to kampania w internecie, social media i radiu, którą przygotowały firmy Kolle Rebbe i Mindshare.

Article

W ramach promocji Lufthansa oferuje obniżone ceny biletów do Szanghaju, Pekinu, Hongkongu, Delhi, Singapuru i Seulu. Ceny za bilety w obie strony w klasie ekonomicznej zaczynają się od 2222 zł. Największą promocją został objęty Pekin - bilet można tutaj kupić od 1999 zł. Pasażerowie z Polski mogą rozpocząć podróż z Warszawy lub na jednym z lotnisk regionalnych (Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Poznań, Bydgoszcz, Rzeszów) i po przesiadce we Frankfurcie lub Monachium udać się w rejs.

Promocją objęte są podróże od 1 września do 14 grudnia. Bilety można rezerwować od 13 marca do 4 kwietnia na stronie internetowej przewoźnika (LH.com), dzwoniąc do centrum obsługi klienta (+48 22 512 3917) oraz w partnerskich biurach podróży.

Kampania promocyjna, której motywem jest hasło "Drobiazg dla mamy: już mam", obejmuje banery online, komunikację w kanałach social media i ogólnopolskie spoty radiowe. Ponadto w biurowcach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu staną standy Lufthansy, gdzie hostessy w azjatyckich strojach będą udzielać informacji na temat nowej oferty.

Na stronie LH.com dostępny jest Lufthansa Travel Guide - multimedialny przewodnik po wybranych atrakcjach wszystkich miast objętych promocją, zawierający praktyczne informacje mogące ułatwić zaplanowanie podróży. Wirtualny przewodnik zawiera także stale aktualizowaną bazę restauracji, klubów, kalendarz wydarzeń oraz rekomendowane trasy zwiedzania.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Kolle Rebbe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Azjatycka promocja w Lufthansie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl