SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Baby & more” - nowy tytuł dla młodych mam

“Baby &  more” to nowy kwartalnik dla młodych mam, który wydawnictwo Ginza Media Group wprowadzi na rynek 1 września br. W magazynie znajdą się porady dla kobiet, które spodziewają się dziecka albo właśnie je urodziły.

“Baby & more” - nowy tytuł dla młodych mam

Pismo będzie liczyć 68 stron i ukazywać w nakładzie 30 tys. egz. Dystrybuowane będzie w formie zamkniętej – będą je za darmo otrzymywać młode mamy w paczcie “Dzidziuś”, tytuł będzie wysyłany też do położnych, a część nakładu kupiła firma Marko, zajmująca się produkcją zabawek.

Za przygotowanie pierwszego numeru odpowiada Ilona Rechnio (redaktor naczelna “Existence”), redaktor prowadzącą kolejnych wydań ma być Monika Filipczuk, w przeszłości związana m.in. z magazynami parentingowymi “M jak mama” i “Mamo to ja”.

“Baby & more” będzie drugim tytułem w portfolio Ginza Media Group obok dwumiesięcznika liefstylowego “Existence”. Na wrzesień br. spółka zapowiada też wydanie też miesięcznika o gadżetach i nowych technologiach “Stuff” (więcej na ten temat) oraz magazynu piłkarskiego “FourFourTwo” (więcej na ten temat).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Baby & more” - nowy tytuł dla młodych mam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
kolejny artykuł, gdzie jest błąd na błędzie. Porażka
odpowiedź
User
mm
Jaki kretyński tytuł "Baby i zmory". Już chyba jakaś rada języka powinna się do nich przyczepić za to.
odpowiedź
User
ja ja
Faaajnie, tytul dla kobiet w ciazy beda robic panie, ktore ani razu w niej nie byly i pewnie nie beda. Dooobre. Ciekawe co napisza. A swoja drogą, kolejny przykład robienia czegoś tylko po to, by zbić kasę, bo z czytelniczkami to sie pewnie liczyc za bardzo nie będą. Poza tym do autora tego tekstu - M jak Mama nie jest miesięcznikiem parentingowym, tylko adresowanym do kobiet w ciąży, co jest pewną różnicą.
odpowiedź