SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Back to Sport” w kampanii Decathlonu (wideo)

Rozpoczęła się kampania sklepów Decathlon związana z jesiennym powrotem przez dzieci i dorosłych do zajęć sportowych. Akcję pod hasłem „Back to Sport” przygotowały firmy Garmont i PanMedia Western.

Kampania Decathlonu pod hasłem „Back to Sport” jest skierowana do dwóch grup docelowych: dzieci, które rozpoczynają kolejny rok szkolny, oraz dorosłych, którzy wracają po wakacjach do ćwiczeń w klubach sportowych. W akcji reklamowane są różnego rodzaju ubrania sportowe dostępne w sklepach Decathlon, m.in. dresy i kimono.

Kampania - rozpoczęta 19 sierpnia - obejmuje telewizję (TVN, Polsat i stacje tematyczne), radio (RMF FM, stacje lokalne), internet (serwisy parentingowe, strony sportowe, Google), prasę (magazyny poradnikowe) oraz outdoor (tablice w miastach, w których są sklepy Decathlon). W telewizji akcja potrwa do 4 września, a w pozostałych mediach - do 18 września.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Garmont, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.
 

Dołącz do dyskusji: „Back to Sport” w kampanii Decathlonu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl