SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Badanie outdooru

Outdoor Research przeprowadził badanie zapamiętania 10 największych kampanii reklamowych prowadzonych w październiku 2004 roku

W drugiej połowie listopada 2004 roku Outdoor Research przeprowadził badanie zapamiętania 10 największych kampanii reklamowych prowadzonych w październiku 2004. Badaniem objęte zostały następujące kampanie:

" piwo Dębowe Mocne
" Euro RTV AGD
" Gazeta Wyborcza
" KitKat
" Era - Sony/Ericsson
" Świat Idei
" House
" Samsung
" Avanti
" Millennium

Najlepiej zapamiętaną kampanią reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej okazała się kampania Świat Idei.

Jak mówi Krzysztof Modzelewski, prezes Outdoor Research, "Podjęliśmy decyzję o sfinansowaniu tego badania, bo byliśmy bardzo ciekawi, jak polscy reklamodawcy docierają poprzez reklamę zewnętrzną do swoich grup celowych. Teraz po raz pierwszy mamy twarde dane na ten temat, pozwalające w jednym badaniu porównać 10 największych kampanii pod kątem zapamiętania, oceny kreacji czy intencji zakupowej. Outdoor wciąż jest medium stosunkowo słabo zbadanym, a my cieszymy się, że możemy wzbogacić wiedzę rynku na ten temat."

Dołącz do dyskusji: Badanie outdooru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl