SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wystartowała piąta edycja kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”. Robert Lewandowski ambasadorem (wideo)

Wystartowała piąta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”, którą organizuje Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz Robert Lewandowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.

Article

Kampania realizowana pod patronatem honorowym Ministerstwa Cyfryzacji i Rzecznika Praw Dziecka ma na celu pomoc rodzicom, dzieciom i nauczycielom w reagowaniu na dokuczanie, poprzez pozytywne promowanie życzliwości i przyjaźni. Akcję wspierają partnerzy merytoryczni: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Lifetube, Fundacja Orange oraz Nintu.

- Wartości kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” są mi bardzo bliskie, ponieważ moja codzienna praca wymaga gry zespołowej i dobrej komunikacji w drużynie. Problem dokuczania czy cyberprzemocy występuje bardzo często w szkołach lub wśród rówieśników. Nie tylko dzieci nie wiedzą, w jaki sposób sobie z nim poradzić, wsparcia potrzebują również rodzice - komentuje Robert Lewandowski, zawodnik reprezentacji Polski i Bayernu Monachium. - Jestem przekonany o tym, że akcja Cartoon Network promuje pozytywne wartości przyjaźni i życzliwości. Cieszę się, że jako Ambasador mogę mieć realny wpływ na ich przekaz. Chciałbym, aby dzieci zobaczyły, że bycie „fair” oznacza nie tylko brak dokuczania, ale również stawanie w obronie osób słabszych - dodaje.

Akcja potrwa do połowy grudnia i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network, Boomerang, TNT i w wybranych kanałach platformy nc+ oraz w internecie emitowany będzie spot z udziałem Roberta Lewandowskiego.

Na specjalnej stronie internetowej badzkumplem.cartoonnetwork.pl przygotowano nowe materiały dla nauczycieli, dzieci i rodziców, które pomogą im radzić sobie z problemem dokuczania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wystartowała piąta edycja kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”. Robert Lewandowski ambasadorem (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
bardzo potrzebna akcja, dzieci potrafią być bezmyślnie okrutne dla siebie nawzajem
1 10
odpowiedź
User
to są jaja?
Kwintesencja marketingu w Polsce. Akcja dla dzieci ze słowem "kumpel" :))) Czy ktoś zrobił badania na temat emocji jakie wywołuje to słowo wśród dzieci?
Czy też pan z agencji z panem od marketingu podjarali się po kresce, że to taki super pomysł, bo oni mieli kumpli?
Moje dzieci nie chcą być "kumplami", bo to ich śmieszy. Azali to jak zwykle akcja ściema - czyli wydamy kasę, w excelu zaznaczymy, że zrobiliśmy akcję dla dzieci i odbieramy świąteczne bonusy.
37 1
odpowiedź
User
Captain Obvious
Kwintesencja marketingu w Polsce. Akcja dla dzieci ze słowem "kumpel" )) Czy ktoś zrobił badania na temat emocji jakie wywołuje to słowo wśród dzieci?.


Każda akcja, która przekazuje dobre wzorce jest potrzebna. Możesz być kumplem, ziomkiem, koleżką, typiarą, gościówą czy kolesiówą - niezależnie od tego, masz nie dokuczać, bo na starość rozwinie ci się to w potrzebę siedzenia na zadku przed kompem i anonimowego narzekania na akcje, które w dzisiejszych czasach próbują coś zmienić w tym smutnym kraju/świecie.
3 6
odpowiedź
User
DrVictór
No ale jak się spojrzy...
jaki idol młodzieży, taki Bayern i telewizja.
1 0
odpowiedź
User
what?
Kwintesencja marketingu w Polsce. Akcja dla dzieci ze słowem "kumpel" )) Czy ktoś zrobił badania na temat emocji jakie wywołuje to słowo wśród dzieci?.


Każda akcja, która przekazuje dobre wzorce jest potrzebna. Możesz być kumplem, ziomkiem, koleżką, typiarą, gościówą czy kolesiówą - niezależnie od tego, masz nie dokuczać, bo na starość rozwinie ci się to w potrzebę siedzenia na zadku przed kompem i anonimowego narzekania na akcje, które w dzisiejszych czasach próbują coś zmienić w tym smutnym kraju/świecie.


Wydać kase zawsze jest fajnie, więc nie ważne co się mowi, ważne żeby wziąć prowizję. Nie wypisuj bzdur, że z grupą docelową można się komunikować niezrozumiałym językiem. Przewałka finansowa taka, że góry nie widać. Zapłacić Lewemu, zrobić stronkę, nakręcić beznadziejny spot, wydać qpę pieniędzy na media no i przytulić od wszystkiego kilka baniek. Żyć nie umierać, a kumpla zawsze można zaprosić na jacht i zapewnić dziewczyny, więc akcja dla kumpli jest idealna. Nic tylko pracować z kumplami.
35 1
odpowiedź