SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bakoma rozwija i promuje ideę ekologicznych produktów mlecznych (wideo)

Bakoma, producent przetworów mlecznych  poszerza portfolio produktów BIO o nowe jogurty owocowe z praziarnami i serki homogenizowane. Oba wspierane są działaniami reklamowymi prowadzonymi w telewizji i digitalu realizowanymi przez agencje Upside i UM.

Article

Jak podaje Bakoma, do inwestycji w poszerzenie oferty marki BIO skłoniła ją rosnąca wśród konsumentów świadomość pochodzenia produktów spożywczych. Po wprowadzeniu tej linii na rynek w 2016 roku, obecnie firma zaplanowała debiut nowego jogurtu Praziarna BIO oraz serków homogenizowanych BIO.

W strategii produktu oraz komunikacji marketingowej wykorzystujemy rosnące zainteresowanie nieprzetworzonymi składnikami, które kojarzą się z naturą i zdrowiem. Ponadto niemodyfikowane ziarna idealnie pasują do produktów ekologicznych o prostym, czystym składzie – powiedział Tadeusz Malinowski, manager kategorii w Bakomie.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji (TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz w internecie (VOD, social media, on-line). Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Universal McCann.

W jednej z ostatnich kampanii Bakoma promowała jogurty Bakoma 7 Zbóż.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bakoma rozwija i promuje ideę ekologicznych produktów mlecznych (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tg
Nie kupuję. Niesmaczne
odpowiedź
User
Ola
Nie kupuję. Niesmaczne


Tylko powiatowe mleczarnie
odpowiedź