Firma Baldowski przedłuża współpracę z agencją Blame Us

Firma obuwnicza Baldowski zdecydowała się na przedłużenie współpracy z agencją Blame Us, która odpowiada za działania media i public relations, business development, a także social media marki Baldowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka obuwnicza Baldowski dołączyła do portfolio klientów Blame Us w 2015 roku, kiedy agencja została założona przez Igę Chojnicką. Wcześniej Chojnicka była związana z tą marką od 2013 roku, opiekę w zakresie PR sprawowała samodzielnie. Przeprowadzone pod jej kierownictwem działania obejmowały m.in. rebranding. Iga Chojnicka była również inicjatorką projektu Baldowski by Zień. Nadzorowała negocjacje warunków współpracy z projektantem oraz proces wdrożenia projektu.

Współpraca między firmami w zakresie kompleksowych działań PR oraz business development została przedłużona na czas nieokreślony.

Działania po stronie Blame Us koordynuje Iga Chojnicka, CEO agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce