Banah Group dla DaimlerChrysler

Agencja Banah Group wygrała konkurs na kampanię reklamową dla DaimlerChrysler Automotive Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest podkreślenie jakości usług i konkurencyjności cenowej w Autoryzowanych Serwisach Obsługi, przez wprowadzenie specjalnych pakietów serwisowych na oryginalne części i robociznę w ramach pogwarancyjnego programu serwisowego. Kampania widoczna będzie od połowy października do końca listopada 2006. Obejmuje: reklamy w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, outdoor ogólnopolski, internet oraz materiały POS do salonów i serwisów autoryzowanych. Klient podjął decyzję, że z 3 prezentowanych przez Agencję linii kreatywnych, aż 2 ujrzą światło dzienne.

"W intrygujący i przewrotny sposób uświadamiamy właścicielom mercedesów, że naprawa ich samochodu wymaga profesjonalnych narzędzi oraz fachowej wiedzy, a nie szamańskich praktyk serwisu "tuż za rogiem" . Odpowiedzią na ich potrzeby są serwisy autoryzowane" - mówi Tomasz Chojnacki - Dyrektor Kreatywny.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK