SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank BGŻ liczy na kilka tys. nowych klientów dzięki pakietom zdrowotnym

Bank BGŻ liczy, że dzięki sprzedaży pakietu zdrowotnego liczba klientów detalicznych wzrośnie o kilka tysięcy do końca roku, poinformowali przedstawiciele banku.

"Liczymy, że do końca tego roku będziemy mieli kilka tysięcy nowych klientów. Nawet jeśli będzie to bliżej 2 tys. niż 10 tys., to będziemy zadowoleni" - powiedział dyrektor departamentu produktu i usług bankowości detalicznej Michał Glinka na konferencji prasowej.

Od 1 września bank sprzedaje do kont osobistych pakiety zdrowotne - indywidualne i rodzinne, w ramach których klienci mogą korzystać z usług medycznych (lekarzy rodzinnych i wybranych specjalistów oraz usług laboratoryjnych) w sieci 461 placówek na terenie całego kraju.

Ochroną ubezpieczeniową, świadczoną przez Allianz są objęci posiadacze kont i najbliższa rodzina. Klienci mogą korzystać z usług sieci LuxMed, Centrum Medycznego Damiana, spółdzielni lekarskich i niepublicznych jednostek opieki medycznej. Do końca roku liczba punktów ma zwiększyć się do 600-800.

Przedstawiciele banku liczą, że z nowej oferty skorzysta też co najmniej kilka procent z 553 tys. posiadaczy ROR w Banku BGŻ.

"Nie liczymy, że będziemy na tym produkcie zarabiać kokosy na początku, natomiast zdecydowanie liczymy na efekt cross-sellingowy. Chcemy, aby źródła naszych przychodów były maksymalnie zdywersyfikowane"- powiedział wiceprezes Witold Okarma.

Niebawem oferta dla klientów detalicznych zostanie wzbogacona o nowe karty debetowe i karty kredytowe z opcją kredytu ratalnego. Bank planuje także kolejne edycje lokat strukturyzowanych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bank BGŻ liczy na kilka tys. nowych klientów dzięki pakietom zdrowotnym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
posen
ludzie tylko nie BGŻ, same kłopoty, drożyzna i próby oszukiwania klienta na każdym kroku
8 8
odpowiedź