SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosław Kotarski i sterowanie żaglówką w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

Zaczęła się nowa kampania z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promująca aplikację mobilną Banku Millennium. Reklamy podkreślają jej zalety w sezonie wakacyjnym.

Reklama Banku Millennium z udziałem Radosława KotarskiegoReklama Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego

W spocie Radosław Kotarski opowiada, że kiedy płynie się żaglówką, kierunek rejsu zależy nie tylko od wiatru, lecz również sterowania łódką przez załogę. Podobną swobodę mają użytkownicy aplikacji mobilnej oferowane z Kontem 360˚ w Banku Millennium.

Reklamy podkreślają, że aplikacja umożliwia płatności telefonem oraz wykupienie przed podróżą zagraniczną ubezpieczenia świadczonego przez Ergo Hestię.

W poprzedniej kampanii Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego reklamowana była pożyczka gotówkowa, a we wcześniejszej - Konto 360˚.

 

Działania reklamowe Banku Millennium obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za kreację reklam banku odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania w internecie - agencja Isobar Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i sterowanie żaglówką w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OO21
Tak nie znoszę tego człowieka i tych żałosnych grafomańskich tekstów w reklamach że przeniosłem konto z Millenium, a co!
odpowiedź
User
@OO21
Myślę, że to nasz jedyny sposób na obronę. Ja też stamtąd uciekłem. Tak samo pożegnałem się z Play, gdy zaczął Wojewódzkiego z Renulką pokazywać.
odpowiedź
User
drum
jak widzę tego wystudiowanego gogusia recytującego te swoje infantylne teksty to mi flaki przewraca... serio Bank Millenium uważa, że dzięki niemu te reklamy są OK?
odpowiedź