SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk zareklamują fuzję eurobanku z Bankiem Millennium

W miniony weekend odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i kupionego przez niego eurobanku, a od wtorku dotychczasowe oddziały tego drugiego będą działać pod marką Bank Millennium. We wspierającej to wizerunkowej kampanii reklamowej wystąpią Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk.

Piotr Adamczyk i Radosław KotarskiPiotr Adamczyk i Radosław Kotarski

Klienci Banku Millennium i eurobanku w zeszły weekend zostali przeniesieni do jednego systemu bankowego opartego na obecnym systemie Banku Millennium. Przy czym klienci dawnego eurobanku oprócz dostępu do pełnej oferty produktów i usług Banku Millennium będą mogli nadal korzystać ze swoich obecnych produktów, które będą utrzymane w systemie nowego właściciela eurobanku.

- Bank Millennium i eurobank rozpoczęły codzienną działalność operacyjną jako jeden bank. Oznacza to jedną markę, ofertę, system bankowości internetowej i mobilnej oraz oczywiście jedną sieć oddziałów, świadczącą obsługę o niezmiennie wysokiej jakości - wylicza Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium. Zaznaczył, że przy połączeniu struktur obu banków pracował ponad tysiąc osób.

Połączone banki będą działały pod marką Bank Millennium. Wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium i będą oferować jego usługi. Dzięki temu oddziały Banku Millennium pojawią się w około 200 nowych miejscowościach, a odsetek placówek położonych w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców wzrośnie o 55 proc.

Bank Millennium podkreśla, że w badaniach zrealizowanych wiosną br. jego marka i komunikacja zostały pozytywnie ocenione przez klientów eurobanku. Zaznaczył, że marki obu banków są postrzegane jako bliskie m.in. w zakresie nowoczesności i wygody.

Marka eurobank znika z rynku po 16 latach obecności.Zadebiutowała w 2003 roku, po kupnie Banku Społem przez spółkę Mariusza Łukasiewicza oraz połączeniu jej z Bankiem Wschodnim. W 2005 roku, po śmierci Łukasiewicza, eurobank został przejęty przez Société Générale.

W reklamach Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk

W drugiej połowie listopada ruszy wizerunkowa kampania reklamowa dotycząca połączenia banków. Wystąpią w niej Radosław Kotarski, od ponad pięciu lat bohater reklam Banku Millennium, oraz Piotr Adamczyk, który od połowy 2012 roku promował eurobank (przez ostatnie półtora roku głównymi bohaterami reklam banku była trójka zabawnych wampirów).

Nowy spot z Kotarskim i Adamczykiem będzie toczyć się na gdańskim moście Ołowianka, który ma symbolizować integrację obu banków.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe obsługujące poprzednio Banki Millennium: Change Serviceplan (kreacja) oraz domy mediowe Initiative Media Warszawa i Carat Poland (planowanie i zakup mediów).

Bank Millennium zapłacił 1,83 mld zł za Euro Bank

Kupno Euro Bank zostało ogłoszone przez Bank Millennium na początku listopada ub.r. Cena za 99,8 proc. akcji to 1,833 mld zł, ponadto Bank Millennium zobowiązał się spłacić finansowanie Euro Banku wobec jego poprzedniego właściciela - francuskiej grupy Société Générale.

Na początku stycznia zgodę na transakcję wydał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a pod koniec maja Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała, że nie ma wobec niej zastrzeżeń.

Po decyzji KNF-u Bank Millennium sfinalizował zakup: oprócz ustalonej ceny spłacił ok. 3,8 mld zł finansowania uprzywilejowanego, które Euro Bankowi udzieliła grupa Société Générale. Zaznaczono, że ostateczna kwota transakcji zgodnie z umową może jeszcze zostać skorygowana, a Bank Millennium sfinansował ją bez pozyskania dodatkowych kapitałów własnych.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk zareklamują fuzję eurobanku z Bankiem Millennium

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kol
Chyba jednak mam nadzieję że w reklamach zostanie kotarski bo reklam z nim przynajmniej nie przełączam na inne.
odpowiedź
User
rt
co za dno
odpowiedź
User
ale jaja ale jaja
To doskonale opisuje "ryneczek" celebrytków w Polsce. Te same twarze i to wytarte. A na koncercie musi być Marylka Rodowicz i Edzia Górniak - i tak od chrztu Polski.
odpowiedź