Kłódki na moście zakochanych reklamują pożyczkę gotówkową w Banku Millennium (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Neverest, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kłódki na moście zakochanych reklamują pożyczkę gotówkową w Banku Millennium (wideo)

W spocie Radosław Kotarski opowiada o Moście Tumskim we Wrocławiu, na którym zakochani przypinają kłódki mające symbolizować trwałość ich uczucia. Zakochani mogą też wybrać się w dalszą podróż, a środki na nią pożyczyć z Banku Millennium.

Reklamy podkreślają, że w przypadku oferowanej przez bank pożyczki gotówkowej za każde pożyczone 5 tys. zł płaci się 100 zł raty. Pożyczka jest udzielana bez prowizji, spłaca się ją w 60 miesięcznych ratach. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 7,42 proc. Promocja potrwa do końca marca, mogą z niej skorzystać wszyscy klienci niespłacający obecnie żadnej innej pożyczki w banku.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (wybrane stacje ogólne i tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Change Serviceplan, produkcją spotu - firma Neverest, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?