Bank Pekao w kampanii reklamowej proponuje obniżenie rat kredytowych dzięki pożyczce konsolidacyjnej

Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią reklamową pożyczki konsolidacyjnej. Bank proponuje klientom możliwość obniżenia spłacanych rat kredytów i pożyczek dzięki pożyczce konsolidacyjnej udzielanej bez prowizji i z RRSO 12,54 proc.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania wykorzystuje reklamy w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, w kinach oraz w kanałach elektronicznych banku, a także na witrynach oddziałów banku w całej Polsce. Kampania potrwa do końca maja.

– Wszyscy doskonale wiemy, że spełnieniu marzeń często „trzeba pomóc”. Warto więc brać życie za rogi i zmieniać marzenia w rzeczywistość. Taką decyzję podjął bohater naszej nowej kampanii reklamowej – wziął pożyczkę by spełnić marzenie o nowej gitarze basowej. Wszystko grało do czasu, aż duże raty „wybiły go z rytmu”. Dlatego przeniósł je do naszego banku wybierając korzystną pożyczkę konsolidacyjną… i znów odzyskał rytm w życiu! To już kolejna kampania, w której zachęcamy klientów by “Wzięli życie za rogi” – mówi Marta Szygenda, dyrektor departamentu marketingu w Banku Pekao.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vito-bambino-oferta-dla-firm-bank-pekao-sa ##

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Za działania digital Sales&More. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak, a muzykę do reklamy skomponował José Manuel Albán Juárez.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu