SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bar 3 bił rekordy oglądalności

Trzecia edycja Bar-u lepsza od dwóch poprzednich. Poprawa profilu widzów oglądających reality show Polsatu

W sobotę w Polsacie zakończyła się emisja trzeciej edycji reality show "Bar". Jak wynika z danych AGB Polska program oglądało średnio 3 439 513 widzów, przy udziale w rynku na poziomie 21,79%. Dla porównania pierwszą edycje programu oglądało średnio 2 931 056 (udział w rynku 19,54%) a drugą edycję Bar-u 3 144 131 widzów (19,47%).

Większa oglądalność to nie jedyny sukces programu. Jak wynika z  porównania struktur widzów pierwszej i trzeciej edycji programu, obecnie program oglądało więcej mieszkańców dużych miast,  lepiej wykształconych. Spadł za to odsetek emerytów i osób z wykształceniem podstawowym.  

Profile analysis: ProfileBar 3Bar 1
Comp ADH %ADH %
PłećMężczyźni42,20%39,60%
 Kobiety57,80%60,40%
Wiek 4 - 9 3,90%4,50%
  10 - 1510,20%12,00%
 16 - 197,90%10,10%
 20 - 248,10%8,60%
 25 - 299,80%7,60%
 30 - 3410,20%7,70%
 35 - 396,90%5,40%
 40 - 447,30%7,90%
 45 - 499,60%9,30%
 50 - 548,90%7,40%
 55 - 594,30%4,00%
 60+12,80%15,60%
RozmiarWieś43,80%51,90%
 < 50 tys.22,10%24,00%
 50-100 tys.8,90%5,30%
 100-200 tys.8,00%8,30%
 > 200 tys.17,20%10,60%
ZawódTop management6,30%3,10%
 parcownicy sz. średniego12,80%9,60%
 Pracownicy fiz. i rolnicy17,20%17,90%
 Emerycie21,50%25,00%
 Inni42,10%44,40%
WykształceniePodstawowe52,50%57,50%
 Średnie26,80%21,30%
 Wyższe6,50%4,60%
 Inne14,20%16,50%

Dołącz do dyskusji: Bar 3 bił rekordy oglądalności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl