SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BAR w Internecie otworzył podwoje

Równolegle z pojawieniem się na antenie Telewizji Polsat kolejnej edycji widowiska Bar w portalu INTERIA.PL uruchomiony został oficjalny serwis programu

Witryna udostępniona została w odświeżonej szacie graficznej i w zmodyfikowanej formie, uwzględniającej zmiany w formule widowiska, które w tej edycji przebiega pod hasłem "Złoto dla zuchwałych". Swój dział w serwisie ma nie tylko 14 uczestników wyłonionych w trakcie przesłuchań, ale także grupa "all stars", czyli popularnych osób biorących wcześniej udział we wszystkich dotychczas realizowanych w naszym kraju produkcjach typu reality show.

Tak jak w poprzednich edycjach, w serwisie znajdują się informacje o uczestnikach i prowadzącym, aktualności z ostatniej chwili, opisy najważniejszych wydarzeń oraz zdjęcia, filmy i dźwięki z programu (w tym także sekcja "Bez cenzury"). Za pośrednictwem sieci transmitowany jest na żywo obraz z 6 kamer (3 umieszczone w Barze, 3 - w domu barmanów). Poprzez oficjalną stronę BARu dostać się można także do archiwów internetowych pierwszej edycji Baru (http://barpolsat1.interia.pl/), Baru II (http://barpolsat2.interia.pl/) i BARu bez granic (http://barpolsat3.interia.pl/).

Odwiedzający serwis mają możliwość podyskutowania na forum, mogą też skomentować jakieś wydarzenie czy wyrazić opinię o którymś z barmanów. Zarówno barmani, jak i osoby z grupy "all stars" rozmawiać będą z użytkownikami Internetu podczas czatów, których w tej edycji ma być więcej, niż poprzednio. Nowością jest możliwość zadania pytania barmanowi poprzez SMS. Na stronach internetowych Baru zaprenumerować można specjalny, rozsyłany codziennie pocztą elektroniczną (także w soboty i niedziele) biuletyn informacyjny. Dostępne są też "barowe" gadżety - logo i dzwonki na komórkę, tapety na pulpit, układanki.

Część zasobów serwisu jest ogólnodostępna, cześć zaś dostępna jest w strefie kodowanej. Dostęp do strefy kodowanej użytkownicy mogą uzyskać wykupując kod dostępu na jeden dzień, 30 lub 60 dni albo na cały czas trwania programu.

Dołącz do dyskusji: BAR w Internecie otworzył podwoje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl