Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas

Sieć perfumerii Douglas rozpoczyna walentynkową kampanię reklamową, w zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami. Do akcji zaproszono aktorskie małżeństwo - Barbarę Kurdej-Szatan i Rafała Szatana.Działania przygotowały Brasil, Papaya Films i Havas Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas

Kampania składa się z 30-sekundowego spotu oraz specjalnie przygotowanych treści, promujących specjalną ofertę walentynkową Douglas.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   Love is the greatest gift! Przygotuj się na Święto Zakochanych wraz z gwiazdami naszej walentynkowej kampanii, Basią Kurdej - Szatan i Rafałem Szatanem! ❤️ Już niedługo więcej niespodzianek od nas i gwiazd naszej kampanii. A dla wszystkich zakochanych i nie tylko, w perfumeriach Douglas przygotowaliśmy fantastyczną ofertę! 😍 Do końca lutego 2 wybrane zapachy kupicie za jedyne 199 zł*! ❤️ *oferta dotyczy 45 wybranych zapachów #Douglas #PerfumerieDouglas #ValentinesDay #LoveIsTheGreatestGift #fragrance Post udostępniony przez Perfumerie Douglas Polska (@douglas_polska) Lut 4, 2020 o 3:26 PST

Kampania wizerunkowa z udziałem Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana obejmuje działania na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie, a także materiały POS na witrynach sieci perfumerii Douglas w całej Polsce.

Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Papaya Films, a zakup mediów i kampanię w kanałach social media i digital - Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"