SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartek Popławski w zespole K2 Precise

Bartek Popławski objął funkcję communications & business directora w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2).

Bartek Popławski Article

Bartek Popławski kieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za digitalową obsługę marek Danone (Danio, Danonki, Activia, Actimel, Fantasia i Żywiec Zdrój).

Przez ostatnich 5 lat pracował po stronie korporacyjnej w GSK, był odpowiedzialny za komunikację i marketing digitalowy w regionie CEE. Wcześniej doświadczenie zdobywał w domach mediowych Starcom MediaVest Group oraz MediaVest. Był odpowiedzialny za obsługę strategiczną, digitalową i mediową takich klientów jak T-Mobile, Lorenz Bahlsen, Idea Bank, Honda.

K2 Precise działa na rynku od marca br. Firma oferuje głównie nim kampanie programatyczne, analitykę oraz business intelligence. Agencja pracuje dla takich marek jak: Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play. K2 Precise zastąpiło markę K2 Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bartek Popławski w zespole K2 Precise

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl