Bartłomiej Główczyński: z Warner Bros. Discovery do FCB&theMilkman

Bartłomiej Główczyński dołącza do agencji kreatywnej FCB&theMilkman. Po wielu latach pracy w grupie Discovery będzie odpowiedzialny za relacje z klientami FCB&theMilkman jako business development director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Główczyński: z Warner Bros. Discovery do FCB&theMilkman
Bartłomiej Główczyński

Główczyński z Warner Bros. Discovery związany był od 2003 r. Zaczynał w biurze reklamy Discovery Networks w Polsce jako ad sales manager. Potem został brand partnership managerem, a następnie marketing managerem. W latach 2014-2018 pracował jako dyrektor kanałów lifestylowych. Po wejściu TVN w struktury Discovery Bartłomiej Główczyński został zastępcą dyrektora kanałów lifestylowych. W listopadzie 2019 r. objął funkcję szefa ramówki platformy streamingowej Player. Z nadawcą rozstał się we wrześniu tego roku. Karierę rozpoczynał w ZenithOptimedia.

Główczyński odpowie za rozwój biznesu FCB&theMilkman

W agencji FCB&theMilkman Główczyński będzie pracował bezpośrednio z Agnieszką Klimczak i Małgorzatą Drozdowską, które tworzą team kreatywny.

- FCB&theMilkman w Polsce ma szansę stać się partnerem pierwszego wyboru dla marek, chcących wyróżnić się i prowadzić kampanie zmieniające zachowania i nawyki konsumentów – tłumaczy Bartłomiej Główczyński, business development director w FCB&theMilkman. - To właśnie charakter realizowanych kampanii kreatywnych, które dotykają tematów ważnych i ambitnych, przekonał mnie do zaangażowania się w rozwój działań polskiego zespołu FCB – podkreśla Bartłomiej Główczyński.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/srodki-do-prania-szkodliwych-skladnikow-clovin ##

Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa