SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartłomiej Wojdak nowym marketing managerem Portu Łódź

Port Łódź, należący do IKEA Centres Polska, nawiązał współpracę z Bartłomiejem Wojdakiem, dotychczasowym dyrektorem promocji Urzędu Miasta Łodzi. W łódzkim Centrum Bartłomiej Wojdak objął stanowisko marketing managera.

Bartłomiej WojdakBartłomiej Wojdak

Nowy kierownik marketingu będzie odpowiedzialny za budowanie długofalowej strategii komunikacji i promocji Portu Łódź oraz realizację działań wizerunkowych, eventowych i kampanii reklamowych, w tym projektów OOH. Bartłomiej Wojdak w Porcie Łódź objął również pieczę nad komunikacją prowadzoną w mediach społecznościowych.

Wojdak wcześniej pełnił obowiązki dyrektora wydziału promocji w Urzędzie Miasta Łodzi. Ma również wieloletnie doświadczenie pracy w mediach. Pracował m.in. w Agorze, wydawcy „Gazety Wyborczej”.

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Wojdak nowym marketing managerem Portu Łódź

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl