SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Ostałowski twarzą kampanii Q Service Castrol

Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową, z drifterem Bartoszem Ostałowskim, ambasadorem marki w roli głównej. Działania wideo udostępniane w mediach społecznościowych marki oraz publikowane w ramach kampanii online i social media (Facebook, Instagram, YouTube).

Warsztaty Q Service Castrol w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej zwracają uwagę na kwestie, na które w swojej dotychczasowej działalności kładą największy nacisk.

W spotach realizowanych przez Q Service Castrol pojawia się Bartosz Ostałowski, drifter i wieloletni ambasador marki, współpracujący z nią od kilku lat. W krótkich filmach zachęca do korzystania z usług oferowanych przez sieć warsztatów. Każdy z materiałów nawiązuje z kolei do wspomnianych wcześniej obszarów działalności marki.

Kampania potrwa do października. Materiały filmowe zostaną opublikowane w mediach społecznościowych Q Service Castrol.

Współpraca pomiędzy Q Service Castrol z Bartoszem Ostałowskim rozpoczęła się w 2018 roku. Początkowo kierowca był ambasadorem firmy Inter Cars, która zaangażowała driftera m.in. do kampanii wizerunkowych oraz uczestnictwa w eventach organizowanych przez dystrybutora, np. Inter Cars Motor Show.

Marka Q Service Castrol  również dołączyła do aktywnego wspierania sportowca. W ramach działań ambasadorskich Q Service Castrol umożliwiło kierowcy umieszczenie swojego logo na pojeździe oraz kombinezonie, w którym Ostałowski rywalizuje.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Czomolungma Kolektyw.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Ostałowski twarzą kampanii Q Service Castrol

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl