Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska

W lipcu do Kantar Polska dołączył Bartosz Szaruga. Objął stanowisko account directora w zespole Creative & Media.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska
Bartosz Szaruga

Bartosz Szaruga od 15 lat jest związany z badaniami rynkowymi. Połowę tego czasu spędził po stronie agencji badawczych, w TNS zajmował się badaniami wolumetrycznymi oraz testami konceptów i produktów dla klientów FMCG, a także w 4P Research Mix i IQS. Pracował jako specjalista ds. badań marketingowych w Play.

Przez ostatnie 7 lat pracował w różnych rolach w The Coca-Cola Company, ostatnio w zespole globalnym dostarczając najważniejsze dane konsumenckie (konsumpcja i equity marek) dla całej organizacji. W The Coca-Cola Company był globalnym leadem ds. metodologii dla trackingów consumenckich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka