Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska

W lipcu do Kantar Polska dołączył Bartosz Szaruga. Objął stanowisko account directora w zespole Creative & Media.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bartosz Szaruga: z Cola Coli do Kantar Polska
Bartosz Szaruga

Bartosz Szaruga od 15 lat jest związany z badaniami rynkowymi. Połowę tego czasu spędził po stronie agencji badawczych, w TNS zajmował się badaniami wolumetrycznymi oraz testami konceptów i produktów dla klientów FMCG, a także w 4P Research Mix i IQS. Pracował jako specjalista ds. badań marketingowych w Play.

Przez ostatnie 7 lat pracował w różnych rolach w The Coca-Cola Company, ostatnio w zespole globalnym dostarczając najważniejsze dane konsumenckie (konsumpcja i equity marek) dla całej organizacji. W The Coca-Cola Company był globalnym leadem ds. metodologii dla trackingów consumenckich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style