Bartosz Tyrawski szefem działu komunikacji marketingowej w Time

Bartosz Tyrawski został dyrektorem powstałego w Grupie Radiowej Time działu komunikacji marketingowej. W jego skład weszli szefowie promocji poszczególnych brandów radiowych spółki: Radia Vox FM, Radia Wawa, Radia Eska Rock i Radia Plus.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Bartosz Tyrawski szefem działu komunikacji marketingowej w Time
Shutterstock.com

- Potrzeba powołania działu komunikacji marketingowej wynika z możliwości wykreowania synergii w prowadzeniu działań marketingowych naszych sieci radiowych. Dotychczas zadania marketingowe były realizowane w układzie program - marketing danej sieci. Zależy nam na tym, aby na te relacje nałożyły się doświadczenia i kontakty większego zespołu - mówi Leszek Kozioł, wiceprezes Time.

W skład grupy kierowanej przez Bartka Tyrawskiego wchodzą szefowie promocji poszczególnych brandów: Irma Tomaszewska (Radio Vox FM), Radek Nałęcz (Eska Rock) i Jerzy Jabraszko (Radio Plus). Zespół uzupełni Renata Nowak, pracująca w dziale promocji Radia Wawa

Bartek Tyrawski jest pracownikiem Time od kwietnia 2008 roku. Od 2010 roku pełni obowiązki dyrektora promocji Radia Wawa, które łączyć będzie z nowym stanowiskiem. Równolegle od 2010 roku Tyrawski pełni funkcję dyrektora produkcji w spółce Promotor United Entertainment. Co roku odpowiada za produkcję gali Eska Music Awards. Ponadto kierował też dotąd produkcją m.in. trasy “Hitów na czasie” i “Letniej sceny Eski”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?