Bartosz Wysocki dyrektorem w dziale sprzedaży Gazeta.pl

Bartosz Wysocki objął stanowisko dyrektora ds. klientówstrategicznych w dziale sprzedaży segmentu internet Agory. Wysockipokieruje współpracą portalu z największymi domami mediowymi inegocjacyjnymi oraz agencjami internetowymi.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do nowych zadań Wysockiego należy budowanie bezpośrednichrelacji biznesowych oraz opracowanie planów rozwoju usługreklamowych dla klientów strategicznych.

Bartosz Wysocki jest związany z branżą reklamową od 9 lat, wAgorze pracuje od czerwca 2005 roku. Dotychczas piastowałstanowisko zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych "GazetyWyborczej".

Przed podjęciem pracy w Agorze był przez 4 lata związany zAgencją Reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługiklienta, a przez ostatnie pół roku pracy - także za działstrategii

Wysocki urodził się w 1977 roku. Ukończył Strategie Marketingowena Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana