SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Barwy szczęścia” hitem TVP2. Serial zyskał widzów i znokautował konkurencję

W zakończonym właśnie sezonie „Barwy szczęścia” oglądało średnio 4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial zyskał 60 tys. widzów. TVP2 w czasie jego emisji była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego.

fot. tvpArticle

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 2 września 2013 roku do 13 czerwca 2014 roku wyniosła 4 mln osób. Przełożyło się to na 25,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

>>> „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” na czele oglądalności telenowel

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 18 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on aż 5,04 mln oglądających. Warto dodać, iż jest to najwyższa oglądalność hitowej produkcji TVP2 od kwietnia 2012 roku.

Trzy topowe odcinki „Barw szczęścia”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

18-02-2014

5 039 081

30,65%

11-02-2014

4 983 295

29,44%

30-12-2013

4 861 938

29,56%

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Barwy szczęścia” zyskały 60 tys. widzów. Wówczas średnia widownia serialu kształtowała się na poziomie 3,95 mln osób. Natomiast udziały produkcji wynosiły odpowiednio 25,53 proc. oraz 20,51 proc.

TVP2 w paśmie nadawania „Barw szczęścia” była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego, a kolejna stacja gromadziła w tym czasie 1,71 mln widzów mniej. To telewizja TVN, która emitowała wtedy konkurencyjny serial „Na Wspólnej”, filmy fabularne w cyklu „Superkino” oraz „W11 - Wydział Śledczy” i osiągała 14,85 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (kroniki sportowe, „Prognoza pogody” oraz początki licznych programów; 11,49 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne w cyklu „Mega Hit”, „Świat według Kiepskich”, „Zdrady”, „Tylko taniec”, „Hell’s Kitchen” i filmy fabularne; 10,54 proc.).

>>> „M jak miłość” nie traci widzów i bije konkurencję. Prawie 95 mln zł z reklam

W grupie komercyjnej Dwójka także była liderem, ale trzecie miejsce zajął tutaj Polsat przed Jedynką.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Barwy szczęścia

4 005 277

25,83%

20,05%

TVN

2 302 356

14,85%

16,12%

TVP1

1 782 132

11,49%

9,98%

Polsat

1 634 136

10,54%

13,35%

Kolejne premierowe odcinki „Barw szczęścia” na antenie TVP2 pojawią się we wrześniu br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Barwy szczęścia” hitem TVP2. Serial zyskał widzów i znokautował konkurencję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl